آخه منم بچم تک شریانی هست انجام دادم هنوز جوابش نیومده دارم از نگرانی میمیرم نمیدونم باید چیکار کنم
عزیزم اسپرین یا امپول انوکساپارین مصرف کردی قبل ازمایش؟؟؟
عزیزم نگران نباش الان با این شرایط سایه جنگ رو کشوره اونام از کم کاری خودشون تو تهران معلوم نیست چی مشگلی پیش اومده الکی میگن نشده تشخیص داد اصلا استرس نگران نباش برو با آرامش دوباره بده
نه عزیزم من خودم پرسنل آزمایشگاهم.سل فری این جوری نیستش احتمالا نمونه شما براش مشکل پیش اومده یا نتشون به خارج از کشور قطع شده یا همچین چیزی.چون معمولا سل فری حتی اگه تو جواب خدای نکرده مشکلی باشه دوباره تکرار نمیکنن.چون خیلی دقیقه و دیتگاهاشون بی خطاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.