من دیگه نمیخوام اهن بدم دندوناش داره سیاه میشه فقط مولتی میدم
من پسر بزرگه امو ندادم زیاد این یکی پسرم هم زیاد ندادم ولی الان باز براش فروگلوبین خریدم زینک داره گفتم بدم بهش
من نمیدم از شش ماه دیگ ندادم خدارشکر مشکلی ندار ختا خواهرم نداد بوش از من سالم تر
بله تا ۲ سالگی
تا پایان دو سالگی
اره تا ۲ سال باید بدی
اره دیگ
بله تا دو سالگی باید داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.