۵ پاسخ

نه مثانه اش هنوز قدرت نگهداری دستشویی نداره

ی مدت اینجوری میکنن خوب تخلیه نمیکنه ادرارشو

اره طبیعیه اولش همینجورین، بهش فشار نیار بزا هرجور دوس داره وایسه کم کم به فضایه دسشویی عادت میکنه میدونه باید بشینه

شاید اب زیاد میخوره هر ده دقیقه خودش میگه جیش دارم یا شپا میبری؟

روی لگن و قصری امتحان کردی؟
باربدم من دارم میگیرم تقریبا یک هفتس پیپیرو توی شورتش میکنه ولی جیش رو تو دسشویی میشینه

سوال های مرتبط