۳ پاسخ

آره من با شیر محلی فرنی و شیر برنج درست میکنم میدم فقط مطمین شو شیر خوب جوشیده شده باشه چون تب مالت اینا هست

آره من کلا شیر محلی میدم

اره فقط با شیرش خوب جوشیده بشه

سوال های مرتبط

مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی