من ۱سال و نیم تو اقدام بودم
باردار شدم ۶ روز پیش ۱۸ هفته از دستش دادم
خدا بخواد میده ناشکری نکن من همین الانشم ناشکر نیستم
البته ایشالله هرکی دلش میخواد مادر بشه الهی
من انقدر علائم پریودی داشتم و حس میکردم هر لحظه میاد که نوار بهداشتی گذاشته بودم شورتم کثیف نشه😁
علائم بارداری و پریود مثل همه صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.