سلام مامانا لگ های جنین داخل واژن هم حس میکنید دردتون بگیره

۴ پاسخ

بله عزیزم

برا من یمدت اینطوری بود درد هم میگرفت،بعد که چرخید درست شد

اره عزیزم

بعضی وقتا یجایی رو میزنه انگار برق میگیرتم نمیدونم کجارو میزنه که اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی