۶ پاسخ

بازیش باحاله من با پسرم بازی میکردم

خوب کاری کردی.
منم قبل عید آسه دخترم خریدم 400خوردهای بود

پسر منم داره من ۳۴۰خریده بودم براش ولی چون کوچیکه توپاشو میترسم بزارم توش خیلی باحاله خودمون بازی میکنیم😂

خوب کاری کردی بازیش برای بچه ها جذابه مبارکش باشه

عزیزم دفع پروتئینی بهتر شد

قشنگه مبارکش باشه خوب کردی پول بی ارزشه مهم دل بچه س

سوال های مرتبط

مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی