جواب بدید لطفااا
شیر خشک پوشک_کمکی

تصویر
۸ پاسخ

نان عالیه

نان اوپتی پرو

منکه نان میدم بچمم لاغره

اپتاميل ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​پرو

من نان میدادم به بچم نساخت الان اپتامیل میخوره هنوز یکماه نشده خداروشکر بهش ساخته
بستگی داره به بچه بسازه یا ن

نان....

نان اپتی پرو

چاق کننده ک نان دیگه طعم رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری