۵ پاسخ

چون از اول ندادی عزیزم من هیچوقت میکس نکردم

من پسرم برنج میخوره😐

من از ۷ماهگی دیگه هی میداد دست خودش می‌خورد حتی اگه عوقم میزد کاریش نداشتم ریکشن نشون ندادم الان دیگه غذاشو له نمیکنم

کو کو له میکنن میذارن تو دهنش لابد ...
مثلا من سیب زمینی رو با انگشت یکم له میکنم میذارم
قورت میدن نمیدونم والا خوبه یا بد😑

اونقد بده تا عادت کنه چون مشکل پیدا می‌کنه من فقط یه ماه میکس کردم

سوال های مرتبط