چون از اول ندادی عزیزم من هیچوقت میکس نکردم
من پسرم برنج میخوره😐
من از ۷ماهگی دیگه هی میداد دست خودش میخورد حتی اگه عوقم میزد کاریش نداشتم ریکشن نشون ندادم الان دیگه غذاشو له نمیکنم
کو کو له میکنن میذارن تو دهنش لابد ...
مثلا من سیب زمینی رو با انگشت یکم له میکنم میذارم
قورت میدن نمیدونم والا خوبه یا بد😑
اونقد بده تا عادت کنه چون مشکل پیدا میکنه من فقط یه ماه میکس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.