۳ پاسخ

عزیزم دختر منم همین بود فقط موقعی رو سینم میذاشتم رو شکم میخوابید وگرن خواب نداشت کولیکشون ک رفع میشه بهترمیشن منم مثل شما تا سرویس نمی‌تونستم برم الان باز بهترشده

دختر منم اینطوری بود تا ۳ ماهگی اینا ولی الان زمینو دوس داره یعنی من مگه میشد دخترم رو از رو پام بزارم زمین ولی الان خدارو شکر خودش بازی میکنه

کارا خونتو بزار کنار و از بزرگ شدن بچت لذت ببر .هر چی کار کنی تمومی ندارن

سوال های مرتبط