۶ پاسخ

حالا پسر من بغل دوس نداره اصلا
واسه گهواره آدم میکشه
میگه صب تا شب منو بذار اون تو تابم بده

کم کم بهتر میشن ولی خب کلا دختر منم بغلیه رفلاکس هم داره و تو بغلمم از بس عمودی گرفتمش عادت داره بدش میاد جور دیگه بغلش کنم و همش میخواد خودشو بلند کنه
ولی نگران نباش به مرور بهتر میشن من اوایل اصلا نمی‌تونستم یه دست شویی برم یا کارامو بکنم الانم بعضی وقتا آشپزی اینجا مجبورم ببرمش ولی سعی میکنم صبح خیلی زود تا شوهرم هست انجام بدم که اون نباشه یه وقت آسیب ببینه
تشک بازی هم اگر داره خیلی مفیده من تازه از دیروز شروع کردم گذاشتمش علاقه نشون داد و می مونه
جدیدا بهتر می مونه روی زمین ولی اون اولا اصلا الانم در حد ۱۰ دقیقه با بیشتر یا کمتر ولی خب من تو همین چند دقیقه کارامو میکنم دست شویی آب یا خوراکی یا هم رسیدن به غذام

کاش فقط بغل باید بغل کنی راه ببری خواب هم فقط پتو نه زمین نه تخت نه پا نه گهواره یه سر پتو رو بستم به لوله شوفاژ یه سر دیگه هم خودم فک میکنم دستام کش اومده بلندتر شده😅😅😅

بچه من فقط رو پام،میزارم میخوابه
اصلا گهواره رو دوست نداره
رو پام لالایی میکنم،میزارم سری بیدار میشه اصلا نمیتونم،کار کنم،خودش هم،اصلا خواب نداره فقط رو پام باشه میخوابه

وای اره

بله پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط