۱۱ پاسخ

بچه منم ی سره باید باهاش حرف بزنیم بازی کنی وگرنه گریه

دخترمنم‌همینه‌یاروپامه‌یابغلمه

میزارم تو کریر اگه اشپزخونه باشم رومیز یا اپن الان ولی خب اسباب بازی میدم دستش بازی میکنه

من میزاشتم داخل کریر با خودم آشپزخونه جلو حموم جلو دستشویی میبردم😂

دقیقا دختر منم همینه

واسه منم همینه

شاید نهایت ربع ساعت آرومه بعدش گریه

چند دقیقه بازی میکنه بعدش میزنه زیر گریه😑😑

بچه من خداروشکر رو زمین میزارم پستونک دهنش دیگه خودش میخوابه تازگیا یاد گرفته نگاه تلویزیون کنه

برای منم همینه گریه و نقشم فقط رو زمین باشه زیاده

زیاد بغلش کردی بهت وابسته شده

سوال های مرتبط