۷ پاسخ

من تو تشک بازی میزارمش

این مدلیه

تصویر

یا میذارم تو تابش تاب و میارم اشپزخونه
جلد پوشکشو میدم دستش بازی میکنه
تو تشک بازی میذارم جغجغه میدم دستش دوس داره
یه پیانو موزیکال خریدم میذارم زیر پاش با پاش میزنه اهنگ میخونه اونو خیلی دوس داره
با کالسکه تو خونه راه میبرم براش شعر میخونم وسطاش کارمم انجام میدم
تامی تایم میذارم جلو تلویزیون هرازگاه
پوشکشو باز میذارم دوس داره

منم ب این فکر افتادم که یه جا بچه ای باید تولید کنیم ک نگهش داره 🤪😜

من امروز این حسو داشتم 😅 فرار کردم‌ خونه مامانم

به کریر عادت دادم کارکردنی و اشپذی میزارم توش نگا میکنه اگه گشنه نباشه و جاش خشک باشه

میزارم تو کریرش از دستش عروسک اویزون میکنم باهاش مشغول میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی