۱۴ پاسخ

والا هنورگز رنگ آمیزی هم بلد نیس

یاد ندادیم فعلا

من رنگ کردم دید اول با دقت از دور ک بر رنگ میکنم بعد شروع میکنم به رنگ کردن داخل رنگ آمیزی هام اونم یاد گرفته الان خیلی خوب رنگ میکنه این مال یک سال قبله

تصویر

من چند باری اومدم یاد بدم دیدم فازش یه چیز دیگه س دیگه بیخیال شدم گفتم بمونه به ۴سالگی برسه بعد ،هنوز حتی نقطه هم کنار هم میکشم با خط صاف کوچیک نمیتونه بهم وصلشون کنه خط هاش رو اکثرا کج و کوله میکشه😍

یادندادیم
پسر من اصلا رنگ آمیزی بلد نیست هنوز

تو مهد به پسرم گفتن دوستی دوستی رنگ کن یعنی دوستا میخوان کنار هم باشن نه از هم دور باشن با همین روش پسرم رنگ آمیزی رو خیلی بهتر از قبل انجام میده

سخت نگیر تازه 3سال و نیمه پسر من کلاس اول هی بیرون میزنه

هرچی میگم بازم کار خودشو میکنه

از یک‌سالگی مداد دادم دستش الان قشنگ رنگ می‌کنه اگه بخواد سریع رنگ کنه میزنه بیرون ولی من سخت نمی‌گیرم تکرار و تمرین کنه یاد میگیره

متاسفانه یاد نگرفته که هیچ هنوز مداد هم نمیتونه دستش بگیره

خودت جلوش رنگ بزن تکرار کن البته کم پیش میاد اصلا بیرون نزنن تو این سن

همش تکرار کن

با تکرار و تمرین و اینکه مرتب باید موقع رنگ آمیزی یاد آوری کنم و همراهیش کنم

خودم همراهش رنگ آمیزی کردم
چند بار هم براش توضیح دادم،کم کم یاد گرفت
البته هنوز یکمی گاهی اوقات بیرون میزنه،ولی مثل قبل نیس
کم کم یاد میگیرن

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی