۵ پاسخ

عزیزم نیاز نیست ما چیزی رو بهشون تحمیل کنیم چه بسا که خودمون خوشمون بیاد ببین بچه به چه چیزی علاقه نشون میده همونو تقویت کن

به نظر من زبان رو حتما باید برن
من پسرم رو از ۴سالگیش کلاس زبان گذاشتم
الان ۱۵سالشه
زبان انگلیسیش فول فوله
اون موقع شاید یکم سختش بود ولی الان خیلی راضیه و ازم تشکر می‌کنه بابت پیگیری زبانش.
چند بار که خارج از کشور رفتیم و پسرم کلا کارمون رو میکرد منم کیف میکردم و هشتمین در اوند

کلاس نمیخواد.رفتار شما رو الگو میکنه.اصلا نیاز نیست توضیح بدی براش اون خودش میبینه

دخترمو به کتاب و نقاشی علاقمند کردم الان ک ۱۲سالشه عاشق کتاب و نقاشیه و خیلی خوب نقاشی میکنه
به پسرمم از یه سالگی مداد دادم دستش به نقاشی علاقه داره کتاب کار کودک اینا علاقه داره .به شعر و قصه علاقه داره چون از یک سالگی شبی یه قصه میگم و شعرمیخوندم

بچه آینه پدرو مادره.نیاز به تربیت نداره خودمون و درست کنیم بچه هم درست میشه .حالا از رفتار بگیر و لحن صحبت کردن و ادب و ...

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری