این تم و کادو و کیک تولد پسرم بود چند روز پیش🥹🤍✨🧸
میبرمش اتلیه
من یه تزیین کردم و کیک خریدم و قرار بود تولد ۴ نفره باشه که یهو خواهرم اینا هم اضافه شدن
من امروز تولدشه یه کیک کوچولو میگیرمو سه نفری جشن میگیریم
من دلم میخواد سه نفری بریم یه جای خوش آب و هوا و دنج، واقعا دلم میخواد تولّدش خودمون باشیم و در کنار هم سه نفری عشق کنیم 😍🫀🥹
ما رفتیم اتلیه
پسر منم خیلی کم مونده تا تولدش
قصد دارم خونمون سه نفر کیک بگیرم و تنقلات
چون بچه کوچیک توی جمعیت اذیت میشه بعدشم هنوز اونقدر از تولد نمیفهمن ایشالله تولد های بعدیش خیلی بزرگ میگیرم
البته اگر همسرم بیاد🥲
امروز تولد پسرمه ولی هیچ کاری نکردم بنظرم امروز عصر بزم یه کیک بگیرم با بادکنک و شرشره
خونه رو خودم تزیین کنم بعدشم یه میز میزارم وسط حال خونه روش کیک و میوه و .. بزارم😅😍
وای اره منم…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.