۹ پاسخ

این تم و کادو و کیک تولد پسرم بود چند روز پیش🥹🤍✨🧸

تصویر

میبرمش اتلیه

من یه تزیین کردم و کیک خریدم و قرار بود تولد ۴ نفره باشه که یهو خواهرم اینا هم اضافه شدن

من امروز تولدشه یه کیک کوچولو میگیرمو سه نفری جشن میگیریم

من دلم میخواد سه نفری بریم یه جای خوش آب و هوا و دنج، واقعا دلم میخواد تولّدش خودمون باشیم و در کنار هم سه نفری عشق کنیم 😍🫀🥹

ما رفتیم اتلیه

پسر منم خیلی کم مونده تا تولدش
قصد دارم خونمون سه نفر کیک بگیرم و تنقلات
چون بچه کوچیک توی جمعیت اذیت میشه بعدشم هنوز اونقدر از تولد نمی‌فهمن ایشالله تولد های بعدیش خیلی بزرگ میگیرم
البته اگر همسرم بیاد🥲

امروز تولد پسرمه ولی هیچ کاری نکردم بنظرم امروز عصر بزم یه کیک بگیرم با بادکنک و شرشره
خونه رو خودم تزیین کنم بعدشم یه میز میزارم وسط حال خونه روش کیک و میوه و .. بزارم😅😍

وای اره منم…

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری
مامان 🐣Selin مامان 🐣Selin ۱ سالگی