دوستان من فشارمو گرفتم دست چپم بود ۹ دست راستم ۱۲ کدوم درسته؟

۳ پاسخ

دست چپ باید باشه چون ب قلب نزدیکه

چپ عزیزم

دست چپ

سوال های مرتبط