عه پسر منم تیرماهی هست 😍😍😍
عزیزم خب احتمالا ژنیتیکی بودن هست من الان پسرم به باباش رفته هیکلیه قد و وزنش البته خودمم قدم بلنده
پسر منم ده کیلوعه به باباش رفته باباش لاغره
روغن ان سی تی بخر براش از داروخونه روزی دوبار بهش بده بخوره
باعث میشه غذا جذب بدنش بشه
چون همش بازی میکنن پسر منم ۱۳ بود اخرین بار چند ماه پیش خیلی بازی میکنه هضم میشه
ژنتیکی نیست؟منظور خودتون هم لاغرین؟
الان پسر من ۱۵ کیلو و نیمه،اما چون قدش بلنده خیلی لاغر نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.