۷ پاسخ

یکی از اشنا ها زده خیلی مصنوعیه یعنی مشخصه منکه خوشم نیومد

بزن عزیزم خیلی خوب میشه مطمئن باش جایی خوبی برو و پیش دکتر
منم فیلر لب خیلی میترسیدم زشت بشه یا بد ولی زدم خودم ک عاشقش شدم همه میگن قشنگه بهت میاد
ولی خوب خیلیش جذب شد و ناراحتم دوباره میخوام برم بزنم

من زدم هر طرف یک سی سی خیلی خوب و طبیعی شد شوهرم که کلا متوجه نشده بود فکر کرده بود برای پاکسازی صورت و این چیزا رفتم ولی صورتت جون میگیره انگار

جریان چیه هر تاپیکی رو ک باز میکنم جدیدا می‌خوان فیلر بزنن😂😂
خوشگلم من فیلر نزدم ولی چربی تزریق کردم چهار پنج سال پیش و به شدت راضیمممممممممممم

اره خيلي خوبه حتما بزن

هم گونه هم سیب گونه زده بودم

اره من زدم هر طرف سه سی سی زدم جمعا ۶ سی سی بعد نصفش جذب شد طبیعی شد

سوال های مرتبط