۱۶ پاسخ

اینا هم خوشگله ولی کشو مخفی اذیت کننده ست برا موقع برداشت وسایل و لباس

تصویر

این مدل قدیمیه به نظرتون؟

تصویر

این دو تیکه ست
سه درشم هست

تصویر

اینو اگه بگیرم به جای طوسی گردویی میگیرم ب تخت بیاد

تصویر

عزیزم یاعکس اول بگیر سمت راست
یا عکس سوم قشنگ
سرویس چوب پسرم همین شکل
اگ تاپیک های منو نگاه کنی سیسمونی گذاشتم ببین

اولین عکس سمت راستی

اولی سمت راستی از همه شیکتره بنظر من

مدلا خیلی زیاده برا همین گیج میشه آدم

تصویر

اینم کشو مخفی دیگه

تصویر

این مدلا هم زیاد بود قیمتا هم پایین تر بود به نسبت بقیه

تصویر

هر دوشون خیلی خوشگله واقعا
اگه نی‌نی دختره اون مدله که تاج داره پرنسسی تره
واسه رنگم میتونی سفارش بدی همرنگ تختت درست کنن

اولی

این با ویترین سفید

تصویر

برای بچه ها اون شیشه شفاف داره بنظرم مناسبتره

سمت راستیه جذاب تره .بالاش میتونی اسباب بازی های بزرگترش رو بزاری

سمت راست

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی