من پیازداغ ونعناداغ یکم گوجه نوک قاشق رب وگردو میزنم کلا طرف مااراک همه گوجه سرخ شده وکمی رب میزنن خوشمزه ترمیشه طمع ترشی کشکومتعادل میکنه
درخواست دوستی دادم عزیزم
توقابلمه پیازرنده کن روغن بریزیکم تفت بده نعناداغ بریز یکم تفت خورد کش بریزتوش قبلش توکشکت اب بریزکه رقیق بشه درحدگرم شدن که شدزیرش خاموش کن
روی کشک اب بریز تا شل بشه چند تاقل که زد زیرش خاموش کن بعد گردو خورد کن توش بریز وپیاز داغ ونعناع داغ زیاد بریز توش وبخور خیلی خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.