۶ پاسخ

جاری من بی حسی کمر داشت الان وافعااز کمردرد میناله بقیه رو نمیدونم

من بعضی وقتا حس میکنم همون جای سوزن بی حسیم درد میگیره کمر درد بدی میگیرم🥺🥺
زیادم نمیتونم سر پا وایسم
حالا یا بخاطر اینه ک خیلی نگذشته
یا هم دیگه همیشه کمر درد باهامه

منم سز کمر بیحسی انجام دادن اصلا درد کمر ندارم ۶سال میگذره.ان شالله دومی پشت سربگذارم بخوشی

منم کمردرد نداشتم

برای همه اینطور نیست
خواهر من اصلا کمر درد نگرفت

۸ ساعت بی حسه، نه من کمردرد نداشتم

سوال های مرتبط