37هفته و 3روزم وزن بچه 3کیلو باشه زایمان سزمیکنن،

۵ پاسخ

۴۵۰۰ نیم باشع سز میکنن

سز که اگه اختیاری بخای میکنن اما اجباری بالای ۴ کیلو، وزن دخترت نرماله

من ۳۷ و ۳روز زایمان طبیعی کردم وزن بچه ام هم سه و پنجاه بود

اگه برا سز اجباری میپرسی باید بگم نه وزن بچه بالای ۴باشه سز میکنن
ولی وزن بچت تو این هفته یکم پایینه اگه میتونی دو هفته دیگ صبر کن خوب بچت وزن بگیره
من پسرم ۳۶هفته ۳روز سز شدم با وزن۳۷۰۰

۴۵۰۰ به بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی