۶ پاسخ

اگه مشکل تنفسی نباشه و ریه تشکیل نشده باشه میبرن دستگاه
که فک کنم تو ۳۶ هفته دیگ ریه تکمیله

ن عزیزم ولی چرا انقد کم وزن؟

نه عزیزم

نه اگه مشکل تنفسی نداشته باشه دستگاه نمیره

خیلی از بچه ها ۱۵۰۰ هستن ولی دستگاه نمیرن
بستگی به تشکیل شدن اعضای بدن بچه داره دستگاه رفتن یا نرفتنش

دکترم گفته بود زیر ۲و۵۰۰ کم وزن محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی