۳۶هفته شش روز زاییدم نرفت سه روز قبلشم امپول ریه زده بودم
بستگی به بچه داره اما نه
یکی از دوستام۳۶ هفته زایمان کرد بچش دستگاه نرفت
معلوم نمیشه عزیزم من ۳۸ و ۴ روز زایمان کردم ولی بچه تو ریهش اب رفته بود رفت دستگاه
من ۳۵ هفته هم دیدم دستکاه نرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.