خانما 37هفته و3.4روز بچه بیاد میره دستگاه

۵ پاسخ

بستگی داره من خواهرم درد داشت 18 ساعت فس فس کرد آره 5 روز رفت بخاطر کمبود اکسیژن وگرنه درد داشتی بری نمیره

ن پسر من نرفت کامل بود من بچه 36 هفته هم دیدم نرفته دستگاه بستگی به ریه بچه داره و تنفسش خوب باشه

ن عزیز

نه زندایی من 37هفته و ۴روز زایمان طبیعی انجام داد فرداش مرخصشون کردن

نه37پر کنی دیگه کامله

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی