۷ پاسخ

نه دیگه دستگاه نمیره . من پرسیدم از دکترم

بچت چیه ؟
نه دی نیچوگ

37 هفته ب بعد دیگه کامله و وقتشه بیاد

وزنش کم باشه آره

نه عزیزم. از 36هفته به بعد دیگه زایمان ریسک نداره

نه عزیزم من دخترم ۳۷ هفته به دنیا امد

بستگی ب وزنش داره ولی فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری