خانما بچه 37هفته دنیا بیاد میره دستگاه؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم من ۳۷ هفته و ۲ روز بودم

به بچه بستگی داره پسر من ۳۶ به دنیا اومد رفت ده روز دستگاه بخاطر ریه هاش

نه عزیزم

به بچه بستگی داره عزیزم بچه ای دیدم ۴۰ هفته رفته تو دستگاه

من دخترمو ۳۶ هفته زایمان کردم خداروشکر بامن مرخص شد

وا چرا بره دستگاه😑 بچرو 37 هفته سز میکنن
منم بچمو 36 بدنیا اوردم

ن بچه من ۳۷ بود

نه عزیزم

نه گلم

معمولا نه

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد