۹ پاسخ

من ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم دیروز بچه ها امروز مرخص شدن

کامل که هست ، اگ تنفسش مشکل نداشته باشه دستگاه نمیره ، نگران نباش ایشاله که تا ۳۷ و حتی بیشتر زایمان نمیکنی

نه‌کامل نیست بستگی به رشد ریه‌اش داره‌امپول رشد ریه یادت تره

بستگی به بچه داره عزیزم یکی مثل دوست من ۳۵ هفته بچش با وزن ۲کیلو دنیا اومد دستگاه نرفت یکی هم مثل بچه داداشم ۴۰ هفته دنیا اومد یه روز دستگاه رفت
تو گهواره هم دو روز پیش خانمه ۳۵ هفته به خاطر دفع پروتئین سزارین شده بود
بچه دستگاه نرفت امروز داشت میگفت

نه نمیره نگران نباش ان شالله همه چیش خوبه نمیره من 37هفنه و یک روز بودم ی هفته ب وقتم مونده بود کیسه آبم پاره شد دخترمم دستگاه نرفت خداروشکر نگران نباش

کامل هست ولی بستگی به وزن ایناش داره

من الان هم فشار دارم هم دیابت دارم هم بچم ۳۵۰۰ ولی نمیزار دکترم گفت بمون ۳۸ هفته

سلام عزیزم عموما کاملن بچه‌ها مگر اینکه تو سونوها تاخیر رشدی داشته باشه
وگرنه تو سی و خفت هفته کامله بچه

وزنش خوب باشه نمیره

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی