۳۶ هفته زایمان کنیم بچه احتمال دستگاه رفتنش چند درصده؟

۶ پاسخ

بستگی به خود بچه داره گاهی حتی نیاز نیست بره دستگاه

من ۳۶هفته زایمان کردم امپول ریه زده بودم چندبار شکرخدا دستگاه نرفت

من بستری بودم بخاطر لک بینی زایشگاه دقیق همون شبش یه خانم اومد ۳۶ هفته کامل زایمان کرد بچشم نیاز به دستگاه نداشت

اینو بدون حتما امپول ریه بزنی .
دوم من سر دخترم تخت بغلیم ۳۶ هفته بود مشکلی نداشت

وای منم ارزومه زود تموم بشه اما تمام سعیتو کن حداقل ۳۷ هفته بدنیا بیاد

همیم امروز زایمان کرد خواهر ۳۶ هفته و ۱روز تمام گفتن نفس بچه کمه باید ۱۰ روز بمونه

سوال های مرتبط