۶ پاسخ

پسر من ۴ماه پیش ۳۶هفته و ۶روز بدنیا اومد ۴روز رفت تو دستگاه تنفس

بستگی ب بچه داره اصلا مشخص نمیکنه

بستگی به بچه داره 39 هفته هم بوده دستگاه رفته 33 هفته ام بوده نرفته اصلا مشخص نیس

من ۳۶هفته و ۴روز زایمان کردم آمپولم زده بودم بازم رفت دستگاه

احتمال رفتنش بیشتره

نه عزیزم 36 هفته دیگه بچه کامل

سوال های مرتبط