۵ پاسخ

من ۳۶هفته و۵روز زایمان کردم ولی دستگاه نرفت با اینکه وزنش ۲۳۰۰بودقبلش آمپول ریه برام زده بودن

برامن نرفت

اره احتمال ۸۰ درصد بره

برو حتما امپول ريه بزن

من ٣٥هفته زايمان كردم بچم دستگاه نزفت
بستگي به شرايط حياتي نوزاد داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری