بستگی به تشکیل شدن ریه هاش داره
پسر بزرگم ۳۶ بود نرف
بستگی داره که ریه هاش کامل شده یا ن خیلی از بچه ها تو گهواره که بدنیا میان ۳۷ و خورده ای ان میرن دستگاه چون ریه هاشون کامل نیست
ن دیگ هفته امن نمیره
من ۳۶ هفته زایمان کردم همون روز زایمانمم برام امپول ریه زدن دستگام نرفت
من امپول ریه زدم34 هفته بدنیا اومد بخاطر ریه هاش نرفت دستگاه
بخاطر کم وزن بودنش شیر نمیتونست بخوره سه روز رفت دستگاه
وگرنه مشکلی نداشت
ن امپول ریه بزن نمیره
نه احتمال خیلی زیاد نمیره
اتفاقا ی نفر اینجا نوشته بود بچم ۳۲هفته بدنیا اومد دستگاهم نرفت
فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.