ببین واقعا بستگی به رشدجنین داره همین چند روز پیش دیدم یه نفر ۳۵ هفته زایمان کرد بچه نرفت دستگاه تو دوستام هست مامان رضاعه اسمش
من ۳۶ هفته ۶ روز بودم
نه خداروشکر فقط از زمانی بهمنشون دادتا از ریکاوری امدم بیرون زیر اکسیژن بود
سلام خدایی نکرده شاید بره ؛ واسه چی ؟
نمیدونم ۳۶ هفته بره یانه
ولی بچه از ۳۷ هفته کامله
دختر من ۳۵.۶روز به دنیا اومد ۸روز بستری بود امپول بتا هم من نزده بودم۲روز زیر اکسیژن بود ۴یا پنج روزهم سرم انتی بیوتیک بهش وصل بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.