ان شاء الله عزیزم توکل کن بخدا
منم ۳۶و پنج زایمان حردم خداروشکر وزنش۲۹۰۰بود دستگاه نرفت
اگه تنفسش خوب باشه وسینت بگیره نمیره
من 37هفته باوزن 2100 بدنیاامدنرفت دستگاه
من دقیقا بچه اولم همین تایم کیسه آبم پاره شد رفت ۳روز دستگاه بستگی به بچه داره
چرا زودتر زایمان کنی؟
منم پسرم 36هفته و4روز دنیا آمده داخل دستگاه نرفت وزنش هم 2700بود
خیلی کم پیش میاد بستگی ب وزن و وضعیت بچه داره
اگه وزنش خوب باشه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.