۳۶ و ۶ روز زایمان کنم بچه میره دستگاه؟

۷ پاسخ

بستگی به حالش و وزنش داره دیگه

عزیزم بذار ۳۸ هفته خیالت راحت تره البته اگه اوکی باشی من ۳۷ تمام زایمان کردم رفت دستگاه ۵ روز

ای جانم مبارکت باشه سارا جون الهی بسلامتی بغلش بگیری نگران نباش ان شاالله نمیره اگرم رفت نترس نهایتدوروز نگه دارند امپول ریه هم زده بودی

ن خواهر شوهر من ۳۵ هفته زایمان کرد، بچش نرفت تو دستگاه

ن از ۳۵ نمیره

نه بچه کامله من بچه اولم ۳۶ هفته ۲ روز زایمان کردم

نه بابا بچه کامله مگه وزنش کم باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری