۱۶ پاسخ

سلام مامان بهار شربت اشتهاوربرای بچه که لاغرواشتهانداره چی دپیشنهادمیکنی

اول خابشو تنظیم کن ساعت ۹صبح بیدارش کن ساعت ۲بعدظهر بخابونش صبونه هم که خوردین برین پیادع روی ۱۰تا۲۰دیقه راه برین به هیچ عنوان هم خوراکی نگیر بعد که اومدین یه سیب خورد کن بده بهش بخوره بعد بازی های حرکتی بکن مسابقه دوییدن مسابقه رقص بزارین باهم

صبح زودبیدارش کن ساعت۹صبح صبونشو بده ببرش پیادع روی ۲۰دیقه راه بره

شیرینی بیسکویت هله هوله هیچی نده قبل ساعت ۷شام بده ساعت ۹بخابونش بعد هم هر روز پارک پیاده روی بزین

من که دریغ از یک ذره چاق شدن برای بچم فقط ۱۲کیلو هست 😔

ماشالله بهش
دختر من خیلی بدغذا و بد اشتهاس هیچ جوره درست نمیشه
میشه بگی چیکار کردی غذا خوردنش خوب شده ؟

خب بگو ماشالله ، هیچی ببرش یه کلاس ژیمیناستیکی چیزی فعالیتش زیاد شه
هر روزم ببرش پارک ک بدوعه
بهشم شیرینی و شکلات و بستنی اینا نده غذاشم اگه خیلییی میخوره یکم کم کن گناه داره زیاد کم نکنی براش
گشنش شد یه سیب بده
قبل غذا اب زباد بده بهش
عصرونه و شام سبک بده

چه تپل قشنگی ببر دکتر بهت بگه چیکار کنی ماکه نمیتونیم بگیم واسه بچه ۳ ۴ ساله غذا ندی یا چی بدی چی ندی ماها نمیدونیم بعد ویتامینی چیزی جذب نکنه چون تو سن رشده

عزیزم هل هوله اش کم کن غذای پرچرب بهش نده عصرها یه نیم باهم پیاده روی داشته باشید

باید ببری دکتر ما که نمی‌تونیم چیزی بگیم یه وقت یه چیز میگیم بچه آسیب میبینه

بهش ماکارونی ، سیب زمینی کلا بهش نده نون ث برنجم کم بهش بده

استعداد چاقی دارین تو خانواده؟
ببر دکتر طبق استاندارد سنش بررسی کنه بهت راهکار بده

میشه بگی چی میخوره که تپل شده

باید ری دکتر تغذیه رژیم بده

ببرش دکتر تغذیه

منم مشکل تورو دارم

سوال های مرتبط