سوال منم هس🙂منم هنوز زایمان نکردم میخام برم بیمارستان زایمان دوممه استرس دارم
من زایمان دومم متاسفانه خیلی سخت و وحشتناک بود بااینکه بچم ریزتر از اولی بود هم دردش بیشتر بود هم زمانش طولانی تر
به منم میگفتن زایمان دوم ومخصوصا پسر راحت تره ولی مردم و زنده شدم🥲😶
آرههه دومی راحت تره ...البته شنیدم اگه تفاوت سنی بچه اول و دوم نهایت تا پنج سال باشه وگرنه به همون شدت اولی هست....من سه تا بچه شیر به شیر داشتم سومی با اینکه از دوتا اولی تپل تر بود ولی زایمانم خیلی خیلی راحت تر بود...الان که نزدیک ۸ سال گذشته میترسم مثه اولی نابود بشم
بستگی داره خواهرشوهرم زایمان دومش سخت تر بود چون وزن بچه دومش بیشتر بود
میگن نسبت به اولی راحت تره چون بدن اماده تره
من، از خواهر و مامان خودم که دیدم و شنیدم راحت تر بوده، خواهرم سر اولی بچه اش ۳۲۰۰ بود کلی بخیه خورد دومی ۳۷۰۰ ۳۸۰۰ بود بدون برش و بخیه زایمان کرد
سوال منم هست😂😂😂🥹
ان شاالله که راحت ترباشه منکه هرچی نزدیک میشم به تاریخم استرسم بیشتر میشه
منم امیدوارمدآسونتررباش دردش کمتر
میگن نسبت به قبلی زودتر زایمان میکنی 🤷♀️
از من آسون بود
بله
درد همونه مدتش کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.