۲ پاسخ

برا اومدن شیره . ولی اگه بچت همشو‌نمیخوره میتونی تو کاپ‌نگهداری تو فریزر برا وقتایی جایی کار داری

بله من هر چقدر بیشتر از شیر دوش استفاده میکردم حجم شیرم بالاتر میرفت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی