۱ پاسخ

من ۲ سری پدیابست میدادم که میگن بهترینه اما بچم رو اذیت میکرد و من متوجه نبودم از اینه. سری دوم که تموم شد از برند kidssi گرفتم و به شدت زور زدن و نفخش کم شد.

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی