۹ پاسخ

من که ۳۹ هفتمه هیچ دردی هم ندارم🥲😂

من از امروز کمر درد وحشتناکی دارم خدا کنه بتونم تا ۱ اردیبهشت بمونم. دوست دارم دخترم اردیبهشتی باشه🤗😍

دقیقا منم انگار سوزن میزنن داخل واژنم خیلی درد داره

کاش سزارین میکردی

عزیزم درخواست میدی❤️

من ۳۸ هفته و یک روز بودم نوبت دکتر داشتم
معاینه کرد گفت ۴ فینگری چطور درد نداری😅تا شب زایمان کردم

در حال ورزش و پیاده روی و... هیچ تاثیری هم نداره🙃😂

من درست 38هفته و1روزبودم سزارین شدم

منم دقیقا ۳۸ هفته و ۱ روزمه اول اردیبهشت تاریخ سزارینمه .

سوال های مرتبط