من که ۳۹ هفتمه هیچ دردی هم ندارم🥲😂
من از امروز کمر درد وحشتناکی دارم خدا کنه بتونم تا ۱ اردیبهشت بمونم. دوست دارم دخترم اردیبهشتی باشه🤗😍
دقیقا منم انگار سوزن میزنن داخل واژنم خیلی درد داره
کاش سزارین میکردی
عزیزم درخواست میدی❤️
من ۳۸ هفته و یک روز بودم نوبت دکتر داشتم
معاینه کرد گفت ۴ فینگری چطور درد نداری😅تا شب زایمان کردم
در حال ورزش و پیاده روی و... هیچ تاثیری هم نداره🙃😂
من درست 38هفته و1روزبودم سزارین شدم
منم دقیقا ۳۸ هفته و ۱ روزمه اول اردیبهشت تاریخ سزارینمه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.