۴ پاسخ

شیر خشک خوبیه به نسبت نان سبک تره

من استفاده میکنم دخترم راحته تو دفع چون سبکه اما وزن دهی معمولی داره

منم استفاده میکنم بچم راحته

به پرهام میدم هم سبکه هم وزن دهیش خوبه من که خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی