۵ پاسخ

شیر مادر یا شیر خشکو‌ نباید بجوشونی

باید با آب درست کنی بعد با شیرخودت یا شیر خشک رقیق کنی ...من با آب درست میکنم بعد با شیرخشک رقیق میکنم

شیر خودمو میریزم

اره بااب درست میکنم

من تا الان با آب درست کردم

سوال های مرتبط