۱ پاسخ

ی لباس راحت بپوش برو باهمونم برگرد.چون نمیزارن لباس بیمارستان باید تنت باشه .
اگه عکاسی داری فقط تایم عکاسی میزارن تنت کنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی