منم انتی رفتم جورابیان گف احتمال پسر ولی نمیدونم چقد درسته جورابیان
دختر منو انتی گفت احتمال دختر انومالی هم دختر شد
صحیح و سالم بغلش کنی گلم
پسر میخواستی؟
عزیزم من پیش مهدوی رفتم و اینکه بهم احتمال پسر داد انومالی هم پورترکان زیتون رفتم اونجا هم پسر بود صد درصد
بستگی به دستگاه و دکتر داره برای من گفت احتمال میدم دختر باشه امروز رفتم انومالی اونم تایید کرد
عزیزم پیش کدوم دکتر میری؟ منم اهوازم
بیشتر میگن آنتی خطا داره
۱۸ هفته
واسه من پسر شد
انتی احتماله انومالی صددرصده
نه درست نیست دختر بودم شدم پسر
فعلا خیلی کوچیکه مشخص نمیشه
ببخش هزینش چند شد
ماله من تو آنتی گفت ۶۰ درصد دختره ولی تو انومالی ۱۰۰ درصد پسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.