بنظر شما اسم بچه ها باید بهم بخوره یا نزدیک هم باشه ؟

۵ پاسخ

نخوردم مهم نیست مگه لوازم خونس که آدم یک رنگ برداره

من خوشم نمیاد بهم بخورن دوس دارم کاملا متفاوت باشن سلیقه ایه دیگه

نه لزوما

سلیقه ای هست،من دوست دارم یکم شباهت داشته باشن

بچه اولم امیرحسین چون نمیخاستم دوباره عربی بزارم این دفعه اهورا انتخواب کردم

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی