۱۳ پاسخ

نیلا می‌ره ؟؟ ای جونم زرنگ خانم دوستت آرنیکا تنبله خودشو هل میده جلو بر میگرده

نه عزیزم ولی تلاش می‌کنه می‌ره جلو بر میگرده 😅

منم فقط یه غلت میزنه و چن ثانیه تلویزیونو نگاه میکنه و تموم 😁

دختر منم هنوز غلت نمیزنه

۴ماه و ۲۹ روزشع نه غلت نمیزنه
اون‌یکی ۳ماهگی غلت زد

بله عزیزم

ازجوجه ۵ماهه چه توقعی داری عزیزم 🫣🫣

سلام عزیزم
نیلا چطوره
سینه خیز میره؟
یزدان فقد غلت میزنه

ن نمیره فقط غلت میزنه

فقط غلت میزنه و دور خودش میچرخه

نه گلم نمیره

دختر من تو ۸ماهه فقط میشینه 🫥
نه سینه خیز نه غلت نه چهاردست وپا😂😂😂

بچه من هنوز غلت نمیزنه

سوال های مرتبط