۱۱ پاسخ

پسره منم وزن خوبه اما ریزه نشون میده هم صورتش هم بدنش شاید استخوانش یعنی سنگین باشه تازه هم لباس تنشون هم هست اما ۶۹۰۰ خوبه

نسبت ب تولدش خیلی خوبه ماشاءالله. نگار شش ماهگی ۷/۲۰۰ بود وزن تولد ۲/۶۶۰

بیشه کدوم دکتر میبری عزیزم

نه خوبه دختر من 5900

نه خوبه دختر منم 2850 اومد دنیا
شش ماهگی 7500 بود

عالیه وزنش

من دخترم بد تولد۲۱۶۵بودچهارماه و ۱۵روز واکسن چهارماهگی زدم باتاخیر ۶۸۰۰بوذ

من هفت ماهشه هفت کیلوعه 🤦🏻‍♀️

نسبت به وزن تولدش خوبه گلم

نه عزیزم خوبه با توجه به وزن تولدش خیلی خوبه

خوبه دیگ

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی