۶ پاسخ

سلام عزیزم. هر روز صبح بهش فرنی بده و توی فرنی هم پودر مغزیجات و شیره و ارده و از اینجور چیزا بریز

میگن بیبی میل خوبه پسرم منمد14 لاغره

اگه قد و وزنش رو نموداره جای نگرانی نیس
همه بچه ها تپل نیستن
پسر من قدش ماشاءالله خیلی بلنده ولی تپل نیس

گین اپ چند کیلو بهش وزن داد هر یدونه قوطیش؟

چن کیلوعه مگه

مغزیجات،تخم مرغ،شیر عسل،شیر برنج،سیب زمینی

سوال های مرتبط