اینو برای بیمارستان گرفتم خوبه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

قشنگع ولی برای بدو تولدش بزرگه
و اینکه فکرمنم زایمانت تو تابستون باشع برااون موقع این جنسش خیلی گرمه از نازکتراش بگیر

مانتویی برا بیمارستان بهتره

منم این مدل گرفتم عزیزم

چقد قشنگه😍

عع منم کپی اینو خریدم

خیلی نااااازه

سلام عزیزم چه نازه ولی کم نیست.؟
من برا بیمارستان ۱۹ تیکه گرفتم
دوستام بهم گفتن ک بچه کثیفه لباسا رو تنش میکنن. مثلا ممکنه مدفوع کنه بدنش قیری هست و ....
باز باید لباساش رو عوض کنی

اره خیلی گوگولیین

مبارک دلوین خانم‌باشه خیلی قشنگه عزیزم‌❤️

ببخشید عزیزم چقد گرفتی

آره قشنگه

آره خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان ودیان🪺 مامان کیان ودیان🪺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری