قشنگع ولی برای بدو تولدش بزرگه
و اینکه فکرمنم زایمانت تو تابستون باشع برااون موقع این جنسش خیلی گرمه از نازکتراش بگیر
مانتویی برا بیمارستان بهتره
منم این مدل گرفتم عزیزم
چقد قشنگه😍
عع منم کپی اینو خریدم
خیلی نااااازه
سلام عزیزم چه نازه ولی کم نیست.؟
من برا بیمارستان ۱۹ تیکه گرفتم
دوستام بهم گفتن ک بچه کثیفه لباسا رو تنش میکنن. مثلا ممکنه مدفوع کنه بدنش قیری هست و ....
باز باید لباساش رو عوض کنی
اره خیلی گوگولیین
مبارک دلوین خانمباشه خیلی قشنگه عزیزم❤️
ببخشید عزیزم چقد گرفتی
آره قشنگه
آره خیلی نازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.